Blog

Prečo ste ešte stále nedokázali prestať s cukrom?

Cukor je návyková látka, čím viac ho prijímame, tým viac ho budeme chcieť. Priberanie na váhe spôsobuje, že tým vyšší je aj náš index telesnej hmotnosti (BMI), ktorého zníženie spolu so znížením hmotnosti je potom náročné.

Veľkonočný pôst

Tento rok začína najväčší kresťanský pôst, 1. marca. Pôst nie je diéta. Diétou sa zameriavame na seba, pôstom na Boha.

Výživa hore nohami?

Margit Slimáková, ktorá vyštudovala farmáciu a dietológiu v USA, šíri podobnú osvetu ako my.

Bylinky a koreniny ako náhrada cukru a prísada do jedál

V štúdii na University of Georgia vyšlo najavo, že mnohé z nich sú schopné zabrániť poškodeniu a zápalu tkanív spôsobeného vysokou hladinou cukru v krvi. Vyberáme pre vás päť osvedčených, ktoré by vo vašej kuchyni nemali chýbať.

Carpe diem.... ešte sto rokov

Všetci sa túžime dožiť svojich detí, svojich vnúčat a krásneho vysokého veku. Preto sa aj na stravovanie a jedlo, ktoré konzumujeme musíme pozerať cez dlhodobý aspekt.

Ovocie vs smoothies

Ovocie je jednou z prvých vecí, ktoré si človek, prudko zaumienený chudnúť, kúpi. Alebo si rovno kúpi celý vozík ovocia.